Thursday, May 10, 2012

Clean and simple...

I saw some beautiful, clean and simple cards over at Stephanie's blog the other day. I loved her cards so much that I needed to have some myself! So I was naughty and stole her idea... I have changed a few things.... Instead of twine, that Stephanie used on her cards, I have used ribbon, and I've used different embossing folders, and different sentiments on every card. I just love how my cards turned out... and I hope that Stephanie isn't too mad at me, and will forgive me for stealing her idea... (she's just so brilliant at making clean and simple cards...)



Thanks for looking!
Sorry for the bad photos... I guess the light wasn't the best at the time of taking the photos...

2 comments:

Turid said...

Jeg suger til meg ideer og tips overalt;) Søte kort du har laget! "Det enkle er ofte det beste", sies det jo;)

Takk for tipset om sparebørse av pringlesboks;)

Ha en fin dag!
Klem fra Turid;)

Renate said...

Fantastisk kort dette her Tonje. Gjett om jeg har lagret her for dette er kort jeg kunne tenke meg å teste selv en dag.
Flotte!!!!

Klem Renate